Reebok eert de LGBTQ+- gemeenschap met All Types of Love collectie en Proud Notes campagne.
Met deze film eert Reebok een groep individuele activisten en influencers uit de LGTBQ+-gemeenschap die dagelijks vechten voor gelijkheid.
De Proud Notes campagne is gepositioneerd als een liefdesbrief aan vrienden en familie in de LGBTQ+-gemeenschap en viert de vele manieren om lief te hebben en de daarbij horende acceptatie en waardering. Weergegeven in een hartverwarmende film, vertelt de Proud Notes campagne de verhalen van vijf individuen door middel van persoonlijke brieven geschreven door hun geliefden waarbij zij hun steun uitspreken.
In de All Types of Love campagne is elk individu te zien in de bijbehorende collectie en stimuleert Reebok zelfexpressie. Zo bevat de collectie een breed scala aan schoenen, kleding en accessoires in verschillende kleurstellingen, waaronder Classic Leather, Club C 85, Zig Kinetica en Instapump Fury.
Ter ondersteuning van de Proud Notes campagne en de All Types of Love lancering doneert Reebok $ 75.000 aan het It Gets Better Project, een LGTBQ+ outreach-programma dat LGBTQ+-jongeren over de hele wereld prijst, versterkt en verbindt.
De All Types of Love schoenencollectie is verkrijgbaar via Reebok.nl
De kleding en accessoires zijn vanaf 1 juni verkrijgbaar via Reebok.n