Sinds 2009 staat Bulgari zij aan zij met Save the Children om de meest kwetsbare kinderen ter wereld te steunen. Ze vieren hun vijftienjarige samenwerking met de lancering van een nieuwe op maat gemaakte ketting en de #withmewithyou campagne.
105 miljoen dollar
In de afgelopen 15 jaar is Bulgari een trotse partner geweest van Save the Children en heeft meer dan 105 miljoen dollar opgehaald door de verkoop van de op maat gemaakte juwelencollectie. Een ambitieus doel is kwaliteitsonderwijs te garanderen, empowerment van jongeren, noodhulp en de strijd tegen armoede. Een pad om de toekomst van kansarme kinderen te redden dat in de loop der tijd is opgebouwd, stap voor stap, met een breed scala aan lange termijn projecten die veel individuele levens positief beïnvloeden. Er is de komende jaren nog veel meer werk te doen voor alle 468 miljoen kinderen die in conflictgebieden leven en 222 miljoen door crisis getroffen kinderen en jongeren die onderwijsondersteuning nodig hebben.
“Vijftien jaar lang aan de zijde staan van Save the Children is een grote eer geweest voor Bulgari”, “Samen waren we pioniers in het creëren van een partnerschap, het uitvoeren van lange termijn projecten door de jaren heen en het geven van concrete steun aan miljoenen kinderen. We vieren deze belangrijke verjaardag met het doel om niet te stoppen, maar door te gaan met dezelfde kracht en gemeenschappelijke passie in het geven van kansen en licht op het pad van vele andere kinderen.”
Jean-Christophe Babin, CEO van Bulgari
Ter gelegenheid van deze gedenkwaardige verjaardag heeft Bulgari besloten om nogmaals haar betrokkenheid te vernieuwen door middel van de lancering van de nieuwe #WITHMEWITHYOU campagne en de introductie van een nieuwe hanger ketting ter verrijking van de op maat gemaakte sieradencollectie. Geïnspireerd door de signatuurlijn B.zero1 Rock, zal de zilveren ketting met een ronde hanger met edgy metalen studs worden verkocht voor de verkoopprijs van 800 EUR, waarvan 95 EUR zal worden gedoneerd aan Save the Children.
De nieuwe Bulgari en Save the Children ketting is nu al exclusief verkrijgbaar op Bulgari.com en in geselecteerde Bulgari winkels vanaf 15 januari.