Genoeg met jezelf in de spiegel geproost, is je laptop oververhit van alle digitale dinners of is je huisdier je inmiddels even zat? Goed nieuws! Met een staycation for two, Mama’s Terrace Happy Hour en Rijsttafel welcome back package zijn Hyatt Regency en Mama Makan restaurant klaar voor een coronaproof zomer.
Mama’s terras en happy hour
Sinds 1 juni kun je weer brunchen, lunchen en dineren in de buitenlucht op het terras bij Mama Makan in Amsterdam-Oost. Van donderdag t/m zondag van 17.00-19.00 uur gaat de barbecue aan en kun je aanschuiven voor Mama’s Terrace Happy Hour. De cocktails hebben een gereduceerd tarief en de saté krijg je van Mama. Blijf je nog even hangen? Goed idee! Elke dag om 20.00 uur maakt één gast op het terras kans op een overnachting in een van de hotelkamers en -suites. Je moet wel even van tevoren reserveren, want er is plek voor 18 personen op het terras.
Staycation | date night voor 2
Het vakantiegevoel is ook binnen de landsgrenzen te vinden in de botanische oase van Hyatt Regency. Boek je staycation via www.hyattexperiences.com. In de avond word je door Mama getrakteerd op een authentiek Indonesisch driegangendiner en in de ochtend met een ontbijtje op bed. Late check-out en een parkeerplek zijn geen probleem, dit is inclusief.
Mama’s Rijsttafel welcome back deal
Mama heeft een gloednieuw signature, vegan en favourite Rijsttafel menu samengesteld. Nog de hele maand juni ontvangt elke gast een gratis cocktail bij elke bestelling en elke tweede rijsttafel voor de helft van de prijs. Deze deal is geldig zowel op het terras als in het restaurant.
Mama’s brunch
Last but not least: Mama’s Brunch is nu op zaterdag en zondag te reserveren. Ontdek hoe al je brunch favorieten nóg beter worden met een Indonesische twist. Pannenkoekje Rendang, Mama’s Tahu Benedict, Kokos-Rum pannenkoeken of een gezonde Chia Bali Bowl, onbeperkt bubbels voor € 14 en een pop-up cocktailbar, inclusief Mama’s Batik Bloody Mary in samenwerking met de @cityguysnl.
Coronaproof
Hyatt Regency heeft de afgelopen periode verschillende maatregelen getroffen, zodat je veilig kunt komen borrelen,dineren en overnachten. Zo is de indeling van het restaurant aangepast om te voldoen aan alle social distancing vereisten, zijn er bijzet serveertafels en heeft het menu een QR-code gekregen waarmee je contactloos kunt bestellen. Het personeel heeft een speciale ‘ontsmettings-training’ gevolgd en voor gasten zijn er op verschillende plekken in het restaurant en hotel stations gecreëerd om de handen te ontsmetten. Het housekeeping-team heeft (non-branded) mondkapjes gemaakt van gerecyclede stoffen, die elke gast ontvangt als welkomstgift.