De Buik komt met iets nieuws voor echte liefhebbers van eten en drinken: Club de Buik. Voortaan kan iedereen die nog meer wil genieten van de lokale foodcultuur in de vier steden van de Buik zich hier inschrijven. Deze club biedt haar leden leuke extra’s en voordelen en bijzondere verrassingen. Zo geeft Club de Buik een iconische trip naar het nummer 1 restaurant ter wereld cadeau. Elke foodie weet dat het bijna onmogelijk is om hier te reserveren, maar De Buik maakt het mogelijk!
On- en offline in de Randstad
De Buik is actief in de vier grote steden in de Randstad en heeft een sterke – online – dekking in Amsterdam, Den Haag, Rotterdam en Utrecht. Met de komst van Club de Buik wordt de betrokkenheid in deze steden vergroot, niet alleen online maar ook offline. Dit laatste door de komst van het papieren magazine, de culinaire extra’s en de verdere uitrol van de Buik Live.
Club de Buik: voor liefhebbers van goed eten en drinken
Club de Buik is voor mensen die nog meer culinair verrast en uitgedaagd willen worden door het platform. Het lidmaatschap kost 3 euro per maand en daarvoor biedt Club de Buik diverse voordelen en extra’s: Zo krijgen de leden voorrang bij een kijkje in de keuken van de beste restaurants, culinaire extra’s tijdens een diner, ze ontvangen als eerste het de Buik Magazine in de brievenbus en een maandelijkse nieuwsbrief met insider tips. Trip naar nummer 1 restaurant van de wereld Maar ook biedt het lidmaatschap unieke verrassingen. Zo mag Club De Buik als allereerste een trip naar het nummer 1 restaurant van de wereld weggeven. Een geheel verzorgde reis naar Disfrutar in Barcelona.
Vanwege een unieke samenwerking met het culinaire reisbureau Buitenlandsche Zaken maakt iedereen die lid wordt van Club de Buik in 2024 (dus voor het eind van het jaar), kans op deze iconische trip. Vaker genieten van de lokale horeca Club de Buik is de club voor liefhebbers van het goede leven en van de vier steden waarin de Buik actief is. Leden die zich aansluiten, krijgen niet alleen de vijf bovengenoemde voordelen, maar ze dragen bij aan de missie van De Buik om de foodcultuur in Amsterdam, Den Haag, Rotterdam en Utrecht nóg beter in de schijnwerpers te zetten. Zo zorgen de leden van Club de Buik ervoor dat de Buik haar verhalen over de prachtige restaurants blijft vertellen en wij met elkaar al het moois kunnen blijven ontdekken en ervaren.
Gijsbregt Brouwer, medeoprichter van de Buik: ‘De Buik bestaat tien jaar en heeft zich in die tien jaar geweldig ontwikkeld van een lokaal blog in Rotterdam naar een prachtig online foodplatform voor de Randstad, met site, app, social media en nieuwsbrief. Met Club de Buik zet de Buik opnieuw een flinke stap vooruit: we geven onze lezers nog meer reden om te genieten in onze vier steden en maken het ook nog gemakkelijker om dit te doen met bijvoorbeeld de tips uit onze insider nieuwsbrief of met de culinaire extra’s.’
Edwin Veekens, aandeelhouder de Buik: ‘De horeca is een plek waar we veel meer doen dan alleen eten en drinken. Het is een plek waar we samenkomen, waar we bijpraten en waar we stilstaan bij het leven. Juist de bezoekers van de horeca en de horeca zelf willen we met Club de Buik nog meer aan elkaar verbinden. We willen extra lading geven aan beleven want dat is waar het werkelijk om gaat.’