Zalando presenteert vandaag zijn nieuwe campagne in het teken van de exclusieve samenwerking met Diane von Furstenberg en belicht zowel haar indrukwekkende loopbaan als haar toekomstvisie. In de campagne zien we Diane von Furstenberg en onder meer internationaal model Grace Elizabeth, die vrouwen steunen en inspireren om vertrouwen te hebben in zichzelf. Dankzij deze langdurige samenwerking wordt Zalando de exclusieve retailpartner voor Diane von Furstenberg in Europa.



De campagne werd volledig geregisseerd door vrouwen en vangt naast de iconische essentie van Diane ook de principes van de DVF-vrouw. Het heeft als doel de volgende generatie vrouwelijke visionairs en gamechangers te inspireren en zelfvertrouwen te geven. De campagne laat zien hoe het erfgoed van DVF en de focus van het merk op het steunen van vrouwen door middel van mode, goed passen bij het doel van Zalando: klanten in hun kracht zetten en inspireren om zich zelfverzekerd te voelen in hun persoonlijke stijl.
Diane von Furstenberg: “Al decennialang ontwerp ik met het doel om vrouwen zich zelfverzekerd te laten voelen! Zalando deelt die visie en is daarmee de ideale partner om een nieuwe generatie vrouwen te bereiken.”
De langdurige samenwerking tussen DVF en Zalando stelt DVF in staat om de volgende generatie designerklanten te bereiken en ze kennis te laten maken met de iconische stijlen van het merk middels Zalando’s digitale innovatie en hedendaagse storytelling. Door deze samenwerking wordt Zalando de enige retailpartner voor DVF in Europa en een brede selectie DVF-designs, waaronder de iconische wikkeljurk, zal exclusief verkrijgbaar zijn via Zalando in alle 25 markten van het platform. Zalando is hiermee de enige Europese retailer die DVF aanbiedt, naast dvf.com en de DVF-boutique in Brussel.
Lena-Sophie Röper, Vice President Designer bij Zalando geeft aan: “Diane von Furstenberg is een waar mode-icoon en een pionier in de sector. Door de jaren heen geeft ze vrouwen steeds weer de kracht om zich goed te voelen over zichzelf en de kleding die ze dragen. De nieuwe campagne gaat in op de waarden die we delen, en op onze wens dat klanten zich geïnspireerd voelen door hun eigen, persoonlijke stijl. We vinden het geweldig om deze reis met Diane aan te gaan. Samen werken we aan een inspirerend en hoogwaardig assortiment en een innovatieve shoppingervaring voor de volgende generatie designerklanten.”
De nieuwste DVF-collectie is nu live en verkrijgbaar bij Zalando via deze link.